9 octubre, 2023
Notícia

Mediació Cultural IAACC Pablo Serrano | Convocatoria + Resolució

El IAACC Pablo Serrano llança la I Convocatòria de mediació cultural per a seleccionar una o diverses propostes d'activitats de mediació cultural entorn de l'art contemporani.

Projectes seleccionats 

 

> ¿Cómo suena el arte? de Bosque Anouk (Sara Broto y David Feroce) ¿Te has preguntado alguna vez cómo suenan las obras del Pablo Serrano?  Un viaje sonoro a través de los cinco sentidos, en donde se reinterpretarán a través de una ruta guiada varias de sus piezas pictóricas y escultóricas. Todas las personas somos creadores y el arte debe ser accesible a cada una de ellas de forma activa.

 

> El museo con otra mirada de Inés Colás. Un proyecto de mediación cultural en torno a las obras de Pablo Serrano y Juana Francés, que quiere acercar el museo a personas de origen migrante o de segunda generación, para que ellos mismos se conviertan en mediadores culturales en el ámbito del arte contemporáneo, a través del reconocimiento de la propia herencia cultural, el conocimiento y el idioma.

 

> Explorando el Espacio: Arte Virtual y colaborativo de Laura Guarnieri. A través de la serie ‘Ritmos en el espacio’ de Pablo Serrano y de las obras de mujeres artistas del IAACC, se busca crear un espacio virtual que celebre la creatividad, fomente la colaboración y ofrezca una experiencia inclusiva para artistas y espectadores, integrando a la vez la tecnología y el arte contemporáneo.

 

 

Enguany, l’Institut Aragonès d’Art i Cultura Contemporanis (IAACC) Pablo Serrano llança la I Convocatòria de mediació cultural per a seleccionar diverses propostes d’activitats de mediació cultural entorn de l’art contemporani (visites guiades, tallers, xerrades o altres formats). La convocatòria va dirigida a qualsevol persona física o jurídica amb capacitat per facturar amb les administracions públiques.

 

Els projectes seleccionats tindran lloc al IAACC Pablo Serrano el 2024 i hauran d’estar pensades per a tots els públics amb excepció de l’alumnat de centres educatius. En la selecció es valoraran, entre altres aspectes, que les propostes vagin dirigides a públics que no acostumen a acudir als museus d’art contemporani i que l’activitat doni a conèixer les col·leccions del IAACC Pablo Serrano.

 

 

Dates:
> Presentació: del 28 de setembre al 29 d’octubre de 2023 via formulari.
> Realització de les activitats proposades: del 2 de gener al 30 de desembre de 2024.
Organitza: Institut Aragonès d’Art i Cultura Contemporanis (IAACC) Pablo Serrano.
Dirigit a: es pot presentar qualsevol persona física o jurídica amb capacitat per a facturar amb les administracions públiques.

 

 

Ves a la convocatòria

 

Totes les convocatòries obertes

 

 

Instituto Aragonés de Arte y Cultura Contemporáneos (IAACC) Pablo Serrano

L’Instituto Aragonés de Arte y Cultura Contemporáneos (IAACC) Pablo Serrano dedicat al foment i la difusió de l’art i cultura contemporanis, compta amb una àrea de mediació des de la qual s’organitzen activitats amb comunitats educatives i amb nenxs i joves. Des de 2023, també organitzen una convocatòria per a produir una o diverses propostes de mediació artística per desenvolupar en l’espai del museu.

 

 

 

 

 

Las imágenes y la información proceden de las webs y canales de comunicación de los proyectos, espacios y acontecimientos difundidos.