15 gener, 2020
Notícia

L'audiovisual com a recurs i eina en l'àmbit socioeducatiu

Reportatge sobre l'audiovisual com a eina socioeducativa publicat al Full informatiu 90 - Hivern 2020 del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) amb motiu de la 7ª edició dels Premis RetinES l’objectiu dels quals és fomentar l’ús de l’audiovisual per tal de reflectir la tasca de l’educació social.

El reportatge inclou entrevistes amb tres membres del Jurat dels Premis RetinES (CEESC): Laura Marino (educadora social i col·laboradora del Barcelona Espai de Cinema, entitat que organitza la mostra de cinema documental Miradocs), Ana Cervantes (educomunicadora i membre d’elParlante) i Marta Junco (educomunicadora i membre de Teleduca, Educació i Comunicació).

 

També es parla amb els responsables dels projectes guanyadors del RetinES 2019 per saber què en pensen de l’audiovisual com a recurs i eina en l’àmbit socioeducatiu:

 

> El Harrak, del grup IN-VISIBLES, conduït per Adrià Jurado i Adrià Sunyol (Cinema Al Marge)

> #CrecerLeyendo. Per una biblioteca inclusiva des de la infància, de la Fundació Biblioteca Social

> Sense Filtres, de Jordi Cruiset i Carme Juidias (Institut Santa Eugènia, Girona)

> Moment Feliç, de David Villarreal, per a la residència d’avis IBADA (Navarcles)

> La cita, del Grup teatral del Servei de Teràpia Ocupacional SOLC (Tarragona)

 

Segueix llegint el reportatge aquí

 


 

Data de publicació: Hivern 2020
Edita: Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC)
Participa: Laura Marino (Barcelona Espai de Cinema), Ana Cervantes (elParlante) i Marta Junco (Teleduca)/membres del Jurat dels Premis ReteinES entrevistades al reportatge
En el marc de: Full informatiu 90 – Hivern 2020 (CEESC)
Enllaç al reportatge: ceesc.cat/FI90_WEB.pdf

 

 

 

Les imatges i la informació procedeixen de les webs i canals de comunicació dels projectes, espais i esdeveniments difosos.