25 juny, 2019
Notícia

La Brecha

Recerca a càrrec de Núbol sobre l'allunyament que existeix entre l'art contemporani i el sistema educatiu. Per a això, es compta amb la participació d'alumnes del Grau d'Educació Infantil, professors en actiu, arteducadores i artistes.

Els resultats es formalitzen en una cartografia que serveix per a visualitzar els punts clau de la problemàtica analitzada, que es complementa amb una sèrie de trobades per a aportar solucions pràctiques a aquesta qüestió.

 

Núbol pren com a punt de partida de la recerca la convicció que l’art i l’educació són processos de recerca/creació que serveixen per a comprendre el món i situar-se en ell. Una de les seves línies de treball consisteix en l’exploració dels punts de trobada i els processos de retroalimentació entre aquests dos àmbits.

 

L’objectiu de La Brecha consisteix a descobrir, aprofundir i visibilitzar els motius pels quals l’art contemporani produeix rebuig i desinterès en els docents (com a context micro) i, en conseqüència, en gran part de la societat (com a context macro).

———-

Dates: 2015-2016-en procés

A càrrec de: Núbol (Clara Megías i Eva Morales)

———-

Més informació:

cargocollective.com/nubol/la-brecha

 

 

 

Les imatges i la informació procedeixen de les webs i canals de comunicació dels projectes, espais i esdeveniments difosos (darrera consulta: març 2020).

 

Contingut publicat el 2020 per completar l’arxiu Polièdrica 2017-2019.