La Brecha
Els resultats es formalitzen en una cartografia que serveix per a visualitzar els punts clau de la problemàtica analitzada, que es complementa amb una sèrie de trobades per a aportar solucions pràctiques a aquesta qüestió.
Núbol pren com a punt de partida de la recerca la convicció que l’art i l’educació són processos de recerca/creació que serveixen per a comprendre el món i situar-se en ell. Una de les seves línies de treball consisteix en l’exploració dels punts de trobada i els processos de retroalimentació entre aquests dos àmbits.
L’objectiu de La Brecha consisteix a descobrir, aprofundir i visibilitzar els motius pels quals l’art contemporani produeix rebuig i desinterès en els docents (com a context micro) i, en conseqüència, en gran part de la societat (com a context macro).
———-
Dates: 2015-2016-en procés
A càrrec de: Núbol (Clara Megías i Eva Morales)
———-
Més informació:
cargocollective.com/nubol/la-brecha
Les imatges i la informació procedeixen de les webs i canals de comunicació dels projectes, espais i esdeveniments difosos (darrera consulta: març 2020).
Contingut publicat el 2020 per completar l’arxiu Polièdrica 2017-2019.