Dispositius imperfects
Repensar els dispositius en educació és un exercici necessari per a executar el canvi en la construcció del coneixement a les societats contemporànies. Els dispositius “perfectes” que s’entenen com a efectius, capaços i amb els quals s’avança sempre cap endavant, han de ser revisats davant la seva obsolescència programada.
Aquest 2019, l’Escuela de Art Thinking (EAT) proposa una revisió de cinc dispositius clàssics de gestió del coneixement en educació (la unitat didàctica, les anotacions, el llibre de text, el mural i l’examen) a partir dels quals generar una sèrie de “dispositius imperfectes”, que lluny de ser definitius i tancats, seran provisionals i oberts, des dels quals permetre’s transformar les nostres pràctiques i contribuir al canvi de paradigma en educació des d’una postura crítica i al mateix temps, esperançadora.
———-
Dates: Del 26 de gener al 18 de maig
Casa del Lector. Paseo de la Chopera, 14, 28045 Madrid
Organitza: Pedagogías Invisibles
———-
Més informació:
mataderomadrid.org/instituciones/casa-del-lector
Les imatges i la informació procedeixen de les webs i canals de comunicació dels projectes, espais i esdeveniments difosos (darrera consulta: març 2020).
Contingut publicat el 2020 per completar l’arxiu Polièdrica 2017-2019.